Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

De ingelogde Apple ID van de iTunes Store-account wijzigen

U kunt inloggen bij een andere iTunes Store-account op een iOS-apparaat door deze stappen te volgen.

Wanneer u een iPhone, iPad, of iPod touch synchroniseert met een computer, wordt de Apple ID-account die het laatst is gebruikt voor toegang tot de iTunes Store vanaf de computer, gesynchroniseerd met het mobiele apparaat. Deze Apple ID-account wordt dan gebruikt voor toegang tot de iTunes Store op het apparaat. Dezelfde account wordt ook gebruikt voor de App Store en iBooks Store.

De account-ID die met het apparaat is gesynchroniseerd, wordt onder in elke pagina weergegeven zodat u altijd weet welke account u op het apparaat gebruikt. Open iTunes of de App Store op het iOS-apparaat en scrol omlaag naar de onderkant van een pagina om te zien welke account op dat moment wordt gebruikt. U kunt dit ook zien inInstellingen > iTunes en App Stores.

De Apple ID-account wijzigen

Tik op Instellingen > iTunes en App Store en tik op de ingelogde Apple ID.

Log uit bij de huidige Apple ID-account en log vervolgens in met een andere account of maak een nieuwe Apple ID aan.

Accountinformatie wijzigen

Tik op Instellingen > iTunes en App Store > Apple ID: > Toon Apple ID

Het land van de iTunes Store wijzigen

Log in bij de account voor de regio van de iTunes Store die u wilt gebruiken. Tik op Instellingen > iTunes en App Store > Apple ID: > Toon Apple ID > Land/regio.

Volg de procedure op het scherm om de regio te wijzigen, accepteer zo nodig de voorwaarden voor de regio en wijzig vervolgens de betaalgegevens.